Українська мова

08.05.2020
Самостійна робота
1 Випиши із поданих скоромовок тільки підмети та присудки. 

Пилив Пилип поліна з лип. __________________________
Їла Марина малину. ________________________________
Ворона проворонила вороненя. ______________________
Бурі бобри брід перебрели. _________________________
Летів горобець через хлівець. ________________________
Біжать стежини поміж ожини._____

2 Що виражає речення?
 а) тему; б) здивування; в) закінчену думку.

 3. Визнач вид речення за метою висловлювання.
Учися змолоду – пригодиться на старість.
 а) розповідне; б) питальне; в) спонукальне.

4. Із поданих слів побудуй і запиши речення.
У, полі, долині, при, прозоре, б’ється, джерельце. _____________________________________________________ _____________________________________________________

 5. Визнач граматичну основу ( підмет та присудок) даного речення.
  Білочка сушить на гілках гриби.
 а) сушить на гілках; б) гриби сушить; в) білочка сушить.

05.05.2020
Тема: Повторення вивченого
Вправа 339, 342 письмово

31.03.2020
Тема уроку: Написання слів типу сонце, серце, чесний.

Підручник ст.100 впр. 287 усно

Запам'ятайте!!!  в українській мові
     Слова типу сонце, серце, чесний.
(Як вимовляємо так і пишемо)

Вправа 292 письмово
Вправа 293 письмово

03.04.2020

Тема уроку: Відсутність подвоєння в словах типу клас, колектив, група.

Вправа 294 (усно)
Вправа 295  (письмово)
Вправа 298 (письмово)

Виділені правила прочитати та запам'ятати!!!

07.04.2020

Напишіть на окремому аркуші роботу

Підсумковий урок з теми "Будова слова"
1.      Закінчення – це:
А. незмінна частина слова
Б. змінна частина слова
В. спільна частина споріднених слів
2. Суфікс – це частина основи:
А. що стоїть після кореня ;
Б. що стоїть перед коренем;
В. частина слова без закінчення .
3. Спільнокореневими є всі слова в рядку:
А ніч, нічний, уночі;
Б сонце, сонця, на сонці;
В проводити, підводний, вода;

4. Розкрийте дужки і запишіть правильно:
(з,с)кам’яніти, (з,с)чесати, (з,с)керувати, (з,с)пекти, (з,с)палювати, (з,с)шити. (з,с)жувати, (з,с)бирати, (з,с)питати, (з,с)пертися, (з,с)терпіти, (з,с)печений.

 5. Розберіть слова за будовою.
Рученька, сонний, безрукий, підберезник.

6. Спиши розкриваючи дужки.
(В)ходити (в)річку; (під)копати (під) кущем (на)малюю (на)папері; (до)бігти (до)дерева.
Човен (на)скочив (на)мілину. Рибалки вже далеко (від)пливли (від)берега.
           

10.04.2020

     Тема: Речення.Види речень за метою висловлювання



Вправа 299 письмово
Вправа 303 усно
Вправа 304 письмово

14.04.2020
Тема: Розділові знаки в кінці речень


Вправа 307 усно
Вправа 311 письмово



Виконати письмово
( в дужках напишіть речення питальне, спонукальне чи розповідне)



17.04.2020
Тема: Звертання. Розділові знаки при звертанні.

Звертання - Обращение

Вправа 313 письмово
Вправа 314 усно
Вправа 315 (завдання 2) письмово

21.04.2020
Тема: Головні та другорядні члени речення. Зв'язок слів у реченні.

Вправа 317 письмово
Вправа 321 усно
Вправа 323 письмово

24.04.2020
Тема: Зв'язок слів у реченні
вправа 324, 325 письмово

28.04.2020
Тема: Складне речення

вправа 330 усно
вправа 332 письмово
вправа 335 письмово














Немає коментарів:

Дописати коментар